نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اتاق بازرگانی بین المللی *اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]
  • ا جرای خودکار قرارداد قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]
  • ا طالۀ دادرسی دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]
  • اعتبار اسنادی *اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]

ب

  • بانک صادرکننده *اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]

ت

  • تجارت ا لکترونیک قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]

ح

  • حق تکثیر جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
  • حق مؤلف جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
  • حق نشر جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
  • حقوق شهروند ا لکترونیک حقوق شهروند الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]
  • حقوق شهروندی حقوق شهروند الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]
  • حقوق قراردادها قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]

د

  • دادرسی الکترونیک دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]

ذ

  • ذ ینفع *اصل مطابقت دقیق اسناد در اعتبارات اسنادی الکترونیکی* [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 61-82]

ش

ع

  • عدالت قضایی دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]
  • علامت تجاری نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]

ف

  • فناوری بلا ک چین قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]

ق

  • قراردادهای هوشمند قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]

ک

  • کپی رایت جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
  • کنوانسیون پاریس نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
  • کیفیت دادرسی دادرسی الکترونیک به مثابۀ تهدیدی علیه عدالت قضایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 11-26]

م

  • مالکیت فکری جایگاه حق نشر در فضای مجازی: مطالعه تطبیقی حقوق ایران و اسناد بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 83-104]
  • مالکیت فکری نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]

ن

  • نام تجاری نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]
  • نام دامنه نمایندگی علامت تجاری، نام تجاری و دامنۀ اینترنتی از اعتبار تجاری اشخاص [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-155]

ه

  • هوش مصنوعی قراردادهای هوشمند؛ امکا ن سنجی انعقاد قراردادهای خوداجرا در حقوق ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 27-60]